Opracowując koncepcję naszych kosmetyków zastanawiałyśmy się nad wieloma aspektami. Miałyśmy mnóstwo pomysłów, ale chciałyśmy je zweryfikować z potrzebami naszych przyszłych klientek. Chcąc zaspokoić wasze potrzeby przeprowadziłyśmy ankietę na 300 osobach z różnych przedziałów wiekowych. Najwięcej z was, około 50% jest w przedziale wiekowym między 26-35 rokiem życia, a pozostałe powyżej 36 roku życia.

Poniżej krótkie podsumowanie czego się dowiedziałyśmy

Ponad połowa z was deklaruje, że ma mieszany rodzaj cery.

Najczęstsze problemy z jakimi się borykacie to:

– przesuszanie skóry – 159 osób

– przetłuszczanie – 135 osób

– rozszerzone pory – 132 osób

– tendencja do zmian trądzikowych – 132 osób

– przebarwienia – 107 osób

– oznaki skóry naczynkowej – 96 osób

Byłyśmy bardzo ciekawe co jest dla was najważniejsze przy podejmowaniu decyzji jakiego kremu używać. Dlatego w ankiecie było kilka pytań o to czym się kierujecie przy wyborze kremu do twarzy, jakie powinien mieć cechy. Oto wasze odpowiedzi

Chcąc sprostać waszym wymaganiom niezwykle ważne było dla nas dowiedzieć się, jakie działanie kremu jest najważniejsze. Okazało się, iż oczekujecie od stosowanego kremu głównie nawilżenia/odżywienia- 255 osób, szybkiego wchłaniania- 148 osób, wzmocnienia naturalnych procesów regeneracji i pomocy w rozwiązywaniu problemów skórnych – po 125 głosów oraz poprawy elastyczności i wygładzenia – 117 osób.

Końcowe pytania ankiety skupiały się na ekonomicznych aspektach kupna kosmetyków, takich jak: przedział cenowy, częstotliwość zmiany stosowanych kremów czy  miejsca gdzie najchętniej dokonujecie zakupów. Oto czego się dowiedziałyśmy.

Wszystkim bardzo dziękujemy za udział w ankiecie i w tworzeniu (teraz także i waszych) kremów :D.  Wasze odpowiedzi bardzo nam się przydały i planujemy je zastosować podczas opracowywania linii kosmetyków.

Tworzenie kremu „idealnego” nie jest łatwe. Dlatego czekamy jeszcze na wasze podpowiedzi: Jaki jest wasz idealny krem do twarzy? Napiszcie nam o tym w komentarzu. Wszystkie pomysły weźmiemy pod uwagę.

Facebook
LinkedIn
Instagram

Polub i podaj dalej!
fb-share-icon0